sobota, 15 lutego 2014

#3miastoTweetup - WING & BALTIC GAMES & SHC

Dziś wybrałem się na #3miastoTweetup. Rano zorientowałem się, że zasadniczo nie mam żadnej sprawnej baterii do aparatu, więc pozostało mi pochwycić mojego starego Canona 40D, który zresztą też posiadał jedynie końcówkę baterii... Ale przynajmniej ją miał!
Wziąłem z nim 85mm 1.8, czyli tym samym wziąłem dokładnie taki sprzęt, z jakim zaczynałem moją przygodę fotograficzną. Także całość ma dla mnie sentymentalny charakter. :)

Na zdjęciach widać WING & BALTIC GAMES & SHC, a przynajmniej tyle ile dałem radę zrobić na końcówce baterii :) Na pierwszych zdjęciach Baltic Games, a potem tworzenie graffiti oraz prezentacja dronów. Dobrze przeczuwałem, że wybierając się na #3miastoTweetup trafię na pewno na coś ciekawego, choć zasadniczo początkowo nie wiedziałem nawet, na co dokładnie idę. ^^

Też niektóre fragmenty wydarzenia opisywałem na żywo na twitterze, na którego serdecznie zapraszam -> https://twitter.com/Rusajczyk














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz